Lokalna samouprava želi efikasan Uslužni centar i Sistem 48 sati

 Opština Inđija je odličan primer privlačenja domaćih i stranih investitora, što je svrstava u najatraktivnije sredine ne samo u Srbiji nego i u širem okruženju.

obuka 1-1

To traje već punu deceniju, pa je to bio povod da čelnici odžačke lokalne samouprave stupe u kontakt sa rukovodstvom te opštine kako bi se pozitivna iskustva Inđije na tom planu prenela u opštinu Odžaci.

Da bi se to ostvarilo, bilo je neophodno zaposlenima u opštinskim upravama u Odžacima i Žablju teorijski približiti suštinu “Sistema 48 sati” i “Geografskog informacionog sistema” (GIS), o čemu je bilo reči na predavanjima koja su održana najpre u Inđiji, potom u Odžacima i danas u Žablju.

- Bili smo u poseti Inđiji i videli da to zaista funkcioniše na perfektan način. Naravno, mi želimo da budemo u saradnji sa onima koji su najbolji, da bismo i mi što pre dostigli nivo kojim ćemo biti konkurentni na tržištu. Ono što dalje sledi, jeste kako promeniti svest svih onih koji rade u upravi i javnim preduzećima, jer nijedan sistem ne može da funkcioniše na pravi način ako ne žele da ga sprovode oni kojima je to obaveza. Zato smo se i uključili u ovaj projekat kako bi poboljšali rad Uslužnog centra i ”Sistema 48 sati”. Realizacijom ovih projekata verujemo da ćemo i mi u nekom narednom periodu moći da privučemo nove investitore - izjavio je predsednik SO Odžaci Miloš Pejčić nakon predavanja održanog u Odžacima.

Jedan od predavača koji je detaljno obrazlagao sve elemente ovih sistema je Mile Bodrožić, direktor Agencije za IT, GIS i komunikacije opštine Inđija.

- Zajedno sa kolegama iz drugih agencija mi smo se u protekla dva dana družili sa ljudima iz Odžaka i Žablja. Verujem da smo uspeli da im prenesemo naša pozitivna iskustva. Pričali smo o privlačenju investitora i imidžu lokalne samouprave. “Sistem 48 sati” je nešto što je nadogradnja standardnih aktivnosti radnika lokalne samouprave. Kada se radi o upravnim ili vanupravnim predmetima, onda tu postoji jedna praznina između građana i privrede s jedne strane i lokalne samouprave s druge strane. Mi smo taj problem praktično uvezali u kompletan sistem kroz brzu komunikaciju, ali isto tako i kroz kontrolni model  rada svih službi koje trebaju da daju odgovore građanima – naglasio je Bodrožić.

obuka 2obuka 3

 

 

 

......................................................................
izbori latinica
konkursi latinica
informator o radu latinica
kontakt centar latinica
informacije ojz latinica
euprava latinica
osobe sa invaliditetom latinicaobjedinjena procedura latinica
odluke latinica
budyet latinica

kap ulag baner

Baner-Odzaci-905x202

rfv

deca baner lat

zel savet lat

Моји Оџаци

Logo ROMACTED JP

SPG 002