DRUŠTVENA ODGOVORNOST NIJE SAMO FRAZA

saopstenje-jelena-slika-001

Da je briga o građanima vidljiva na delu, pokazuje podatak da su Odžaci samo jedna od dve opštine u Vojvodini koja učenicima, koji putuju do škole, finansira mesečne karte. U te svrhe izdvaja se 12 miliona dinara mesečno.

            U nastojanju da pomogne roditeljima, čija deca pohađaju školu, opština Odžaci finansira mesečne karte za 712 učenika koji svakodnevno putuju do škole, kao i vikend karte za 140 učenika koji redovno pohađaju srednju školu. Iz budžeta opštine u tu svrhu je, samo u martu mesecu, izdvojeno više od 12 miliona dinara.

             Prošireno pravo iz Zakona o društvenoj brizi ondeci koji obezbeđuje lokalna samouprava – pravo na roditeljski dodatak, u iznosu od 20.000,00 dinara, u martu mesecu je ostvarilo 18 porodilja. Od početka godine lokalna samouprava je za roditeljski dodatak izdvojila više od milion dinara. Takođe, preko Fonda za populacionu politiku naša opština pomaže lečenje dece mlađe od 18 godina i obezbeđuje užinu za decu iz socijalno ugroženih porodica. Iz budžeta je, od početka godine, izdvojeno preko 260.000 dinara za lečenje dece, a za besplatne užine preko 350.000 dinara.

            Osećanje brige za probleme drugih, lokalna samouprava pokazuje i kroz finansiranje nege starih i bolesnih sugrađana. Naime, za Projekat „Pomoć u kući“, koji realizuje „Crveni krst“, izdvojeno je, samo od početka godine do danas, više od 800.000 dinara.

            Društvena odgovornost je izuzetno važan segment delovanja rukovodstva opštine Odžaci, a društveno odgovorno ponašanje jedan od njegovih strateških ciljeva. U nastojanju da doprinese rešavanju problema društvene zajednice, rukovodstvo lokalne samouprave nastavlja da čini sve kako bi poboljšalo kvalitet života svih građana opštine Odžaci, a posebno socijalno ugroženih slojeva stanovništva. Sve to ukazuje na činjenicu da rukovodstvo opštine Odžaci u potpunosti prepoznaje značaj i neophodnost društveno odgovornog ponašanja, što je posebno važno u uslovima ekonomske krize.

 

......................................................................