J A V N I K O N K U R S za dodelu sredstava za izgradnju novih verskih objekata u vlasništvu tradicionalnih crkava i verskih zajednica iz budžeta opštine Odžaci u 2017.godini

Na osnovu člana 57.Statuta opštine Odžaci (''Sl.list opštine Odžaci'' br.17/08 i 27/2010) i člana 3.stav 2. Zaključka Opštinskog veća opštine Odžaci o načinu i postupku dodele sredstava tradicionalnim crkvama i verskim zajednicama za održavanje verskih objekata broj : 06-46-11/2017-III od 28.jula 2017. godine, Predsednik opštine Odžaci, raspisuje:

J A V N I    K O N K U R S
za dodelu sredstava za izgradnju novih verskih objekata u vlasništvu tradicionalnih crkava i verskih zajednica iz budžeta opštine Odžaci u 2017.godini

1. Javni konkurs se raspisuje za dodelu sredstava za izgradnju novih verskih objekata
na području opštine Odžaci za 2017. godinu, za koju s obezbeđena sredstva
Odlukom o budžetu opštine Odžaci za 2017. godinu(''Sl.list opštine Odžaci'' 14/16; 5/17; 6/17 i 8/2017)

2. Pravo učešća na javnom konkursu imaju tradicionalne crkve i verske zajednice
čija se izgradnja planira ili je započeta na teritoriji opštine Odžaci .

3. Ukupan iznos sredstava namenjenih za izgradnju verskih objekata iz budžeta
opštine Odžaci u 2017. godini iznosi 5.000.000,00 dinara.

4. Sredstva se raspoređuju za obavljanje građevinske delatnosti –izgradnja novih verskih objekata.

5. Učesnik konkursa iz tačke 2. treba da ispuni i sledeće uslove :

- Da je upisan u odgovarajući registar u skladu sa Zakonom,
- da poseduje odluku organa crkve ili verske zajednice o izvođenju radova,
- da poseduje potrebne dozvole i saglasnosti nadležnih organa predviđenih zakonom
- da poseduje projektnu dokumentaciju koja sadrži predmer i predračun radova
overenu od strane odgovornog projektanta.

6. Konkursna dokumentacija sadrži :

- Popunjen obrazac prijave
- fotokopija rešenja o upisu u registar kod nadležnog organa
- fotokopija izvoda iz lista nepokretnostim
- odluka organa crkve ili verske zajednice o izvođenju radova
- dozvole i saglasnosti nadležnih organa predviđenih zakonom
- dokumentacija koja sadrži predmer i predračun radova overena od strane
odgovornog projektanta

Prijavu na javni konkurs sa pratećom dokumentacijom treba predati lično ISKLjUČIVO na obrascu prijave koji je sastavni deo konkursne dokumentacije u jednoj zapečaćenoj koverti, na pisarnici Opštinske uprave opštine Odžaci ili poslati putem pošte preporučenom pošiljkom na dole naznačenu adresu:
Opština Odžaci
Komisiji za sprovođenje postupka raspodele sredstava
za izgradnju verskih objekata iz budžeta
opštine Odžaci
Knez Mihajlova br.24
25250 Odžaci
Prijave poslate na bilo koji drugi način ( npr. Faksom ili elektronskom poštom) ili isporučene na drugu adresu neće biti uzete u razmatranje.
Neblagovremene i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Prednja strana koverta mora sadržati sledeće podatke :
Prijava za javni konkurs
za dodelu sredstava za izgradnju verskih objekata u vlasništvu
tradicionalnih crkava i verskih zajednica iz budžeta opštine Odžaci
u 2017.godini.
Naziv podnosioca prijave
Adresa podnosioca prijave
NE OTVARATI PRE ZAVRŠETKA KONKURSA
Rok za podnošenje prijave sa pratećom dokumentacijom je 15 dana od dana objavljivanja javnog konkursa na oglasnoj tabli opštinske uprave opštine Odžaci i zvaničnoj internet stranici opštine Odžaci: www.odzaci.rs.
Konkursna dokumentacija se može preuzeti na zvaničnoj internet stranici opštine Odžaci: www.odzaci.rs. kao i u Odeljenju za investicije, projekte i razvoj-Odsek za razvoj, nova zgrada opštine broj kancelarije 43 kod Jasne Brkljač, radnim danom od 7 do 15 časova.
Konkursni postupak sprovodi Komisija za sprovođenje postupka raspodele sredstava za izgradnju verskih objekata u vlasništvu tradicionalnih crkava i verskih zajednica koja će se prilikom sačinjavanja predloga raspodele sredstava voditi sledećim kriterijumima : značaj verskog objekta za kulturu,umetnost, istoriju i sl., značaj objekta za vernike prema mestu gde se objekat nalazi i karakter hitnosti izvođenja radova održavanja.
Komisija je dužna da po isteku roka za podnošenje prijave na konkurs, dostavi Predsedniku opštine Odžaci izveštaj o sprovedenom postupku konkursa sa predlogom raspodele finansijskih sredstava nakon čega Predsednik opštine rešenjem odlučuje o visini sredstava koji se dodeljuju učesnicima konkursa za izgradnju verskih objekata.
Predsednik opštine i ovlašćeno lice korisnika sredstava dobijenih po konkursu zaključiće ugovor kojim će urediti međusobna prava i obaveze.
Sredstva koja se u skladu sa Zaključkom opštinskog veća i ovim Konkursom odobre za izgradnju verskih objekata moraju se namenski koristiti u skladu sa ugovorom koji zaključuje Predsednik opštine i ovlašćeno lice korisnika sredstava.
Opština Odžaci nije u obavezi da odobri i finansira predloženi projekat izgradnje verskih objekata
Korisnici sredstava dužni su da do 31.decembra 2017. godine dostave predsedniku opštine, preko Odeljenja za finansije i privredu opštinske uprave opštine Odžaci:
- Pisani izveštaj o utrošku sredstava, odnosno realizaciji odobrenih sredstava.
- Finansijski izveštaj sa specifikacijom ukupnih prihoda i rashoda, kao i specifikaciju i fotokopije kompletne finansijske dokumentacije (računi, fakture, ugovori, izvodi iz banke) o utrošku odobrenih sredstava, overene pečatom korisnika sredstava.
Ukoliko izveštaje iz prethodnog stava ne dostavi u predviđenom roku, korisnik sredstava je dužan da izvrši povraćaj dobijenih sredstava, a prijave podnete na narednim konkursima neće biti uzete u razmatranje istih.


 

PRIJAVU ZA KONKURS MOŽETE PREUZETI OVDE

izbori latinica
konkursi latinica
informator o radu latinica
kontakt centar latinica
informacije ojz latinica
euprava latinica
osobe sa invaliditetom latinicaobjedinjena procedura latinica
odluke latinica
budyet latinica

kap ulag baner

Baner-Odzaci-905x202

rfv

deca baner lat

zel savet lat

Моји Оџаци

Logo ROMACTED JP

SPG 002